ဒီႏွစ္ သၾကၤန္ ရံုးပိတ္ ရက္မ်ား အတြင္း ပုပၸါးကို မိသားစုနဲ႕
ခရီး ထြက္ခဲ့သည္။ ေတာင္ကလပ္ ေပၚတက္ေတာ့ ကားရပ္ တဲ့ ေနရာက စျပီး ေတာင္ကလပ္ ထိပ္အထိ အတက္
ခရီး တစ္ေလွ်ာက္ ၾကိဳဆို သူေတြ အျပည့္။ ဘုရားေတြ၊ နန္းေတြက အလႈခံမ်ား၊ ၀င္ဖူး လိုက္ပါဦး ဆိုသည့္ ေရႊႀကိဴမ်ား
၊လူစာ၊ ေမ်ာက္စာ ေရာင္းသူေတြ၊ တံျမက္စည္း တစ္ေခ်ာင္း၊ ေရပံုး တစ္လံုး ခ်ထားျပီး ေလွခါးထစ္မ်ား
သန္႕ရွင္းေရး လုပ္ေနလို႕ ေစတနာ အေလွ်ာက္ ကူခဲ့ပါဦး ဆိုသူေတြ၊ ဖိနပ္ေလးေတြ အပ္ထား ခဲ့ဖို႕
ဖိတ္ေခၚသူ ေတြ။ လႈသင့္တာ လူလိုက္၊ ေခါင္းခါ ျပသင့္သူကုိ ေခါင္းခါလိုက္၊ မျမင္ခ်င္ေယာင္
ေဆာင္သင့္ သူကို မ်က္ႏွာ လႊဲလိုက္ႏွင့္ ေတာင္ကလပ္ ထိပ္ေရာက္ သြားခဲ့ ရသည္။
ေဟာ၊ အဆင္း က်ေတာ့၊ ေအးေအး လူလူ။ အတင္း ေခၚမယ့္သူ၊ ေရာင္းမယ့္သူ
မရိွ။ ၀င္ဖူး လိုက္ပါဦး ဆိုျပီး ဆြဲမတတ္ ၾကိဳသူ ေတြလည္း မရိွ။ ဖိနပ္ အပ္ခဲ့တဲ့ ေနရာ
ေရာက္ေတာ့ အလာတံုးက ေပးေပး ဒီနား ထားလိုက္မယ္ ဆိုေပမယ့္ အျပန္ၾကေတာ့ ကိုယ့္ ဖိနပ္ ကိုယ္မနည္း
ျပန္ရွာ ခဲ့ရသည္။ ကားေပၚ ေရာက္ေတာ့ သမီးၾကီးက အစတံုးက သူတို႕ပဲ ထားပါ၊ ထားပါ ဆိုျပီး
အခုေတာ့ အစခ်ီကာ ရင္ဖြင့္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ အတက္နဲ႕ အဆင္း ဘယ္တူ ပါ့မလဲ၊ အျပန္ က်ေတာ့
အေဖ တို႕က အဆင္းေလ ဟုသာ ရိုးရိုးေလး ရွင္းျပခဲ့သည္။
ဒီသေဘာ တရားကို ေက်ာင္းဆရာ၊ စာေရးဆရာ၊ သတင္းစာ ဆရာ၊ ႏုိင္ငံေရး
သမား ဆရာၾကီး ဦးၾကည္ျမက ကဗ်ာ ဖြဲ႕ျပ ခဲ့ဘူးသည္။ ေတာ္လွန္ေရး ေကာင္စီ အၾကံေပး အဖြဲ႕၊
ျပည္သူ႕ တရား သူၾကီး အဖြဲ႕လို အာဏာပိုင္ အဖြဲ႕ အစည္းမ်ားမွာ ႏွစ္အေတာ္ၾကာ ထမ္းေဆာင္ျပီး
အနားယူ ခဲ့သည့္အခါ ၾကံဳေတြ႕ ရသည့္ ဘ၀ကုိ ေရႊတိဂံု ဘုရား ေစာင္းတန္းက အျဖစ္အပ်က္ ေလးနဲ႕
ထင္ဟပ္ ျပခဲ့သည္။ ကဗ်ာ အမည္က အတက္နဲ႕
အဆင္း ၊ ဘုရားေပၚ အတက္ ပန္းဆိုင္က ပ်ဴငွာ ေဖာ္ေရြစြာနဲ႕ ၾကိဳဆိုပံု၊ အဲဒီ ဆိုင္မွာပဲ
ထီးနဲ႕ ဖိနပ္အပ္ ခဲ့ပံု၊ အျပန္ က်ေတာ့ ဆိုင္ရွင္ အမ်ိဳးသမီး ငယ္က အဖက္ေတာင္ မလုပ္ေတာ့
ပံုမ်ားကုိ ဖြဲ႕ဆို ထားခဲ့သည္။
အဲဒီကဗ်ာမွာ အဆင္း ခရီး အေတြ႕ အၾကံဳကို ဆရာၾကီးက အခုလို
ဖြဲ႕ဆိုခဲ့သည္-
ပန္းက
လွတယ္
ထြန္းပါ
ညိွပါ
ဖေယာင္းတုိင္ရတယ္
ေမႊးပါ့
ၾကိဳင္ပါ့
ပူေဇာ္ရတယ္
ေခၚၾက
ငင္ၾက
ၾကိဳဆိုၾက၏။
ဒါေပမယ့္
ငါေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး
ထိပ္သုိ႕
တက္သူ
ထိုထိုသူသာ
သူ
ငါ ၾကိဳဆိုရျခင္းတကား။
ထီးနဲ႕
ဖိနပ္
အပ္ခဲ့ဆိုင္ေနာက္
ငါ၀င္ေရာက္လဲ
အင္း
အဲ မလႈပ္
ေက်ာက္ရုပ္ဆုိင္ရွင္မေလး
သူေတြး
ေမွ်ာ္မွန္း
တက္သည့္လမ္းက
လူမ်ားကုိ။
ငါ့ထီး
ငါဆြဲ
ဖိနပ္လဲယူ
တူရူေအာက္ဆီ
ဆင္းခဲ့၏။
နိမ့္ျခင္း၊ ျမင့္ျခင္း၊ တက္ျခင္း၊ က်ျခင္း မ်ားကား မည္သူ
မဆို ၾကံဳေတြ႕ ရမည့္ ေလာကဓံ တရားမ်ား သာျဖစ္၏။ တကယ္ေတာ့ တက္သည္ ျဖစ္ေစ၊ ဆင္းသည္ ျဖစ္ေစ
စိတၱသတိၱ ခုိင္မာ ဖို႕ေတာ့ လိုသည္သာ။ အဲဒီလို မခုိင္မာဘူး ဆုိရင္ေတာ့ တက္ခ်ိန္မွာ မလြဲမေသြ
ေတြ႕ရမည့္ ဆြဲေဆာင္ မႈမ်ား၏ ဒဏ္ကို ခံႏုိင္မည္ မဟုတ္။ ဒါ့ေၾကာင့္လည္း စစ္ေရး ႏုိင္ငံေရး
ေခါင္းေဆာင္ၾကီး တစ္ဦးက ငါတို႕လူေတြဟာ ဆင္းရဲ တဲ့ဒဏ္ ခံႏုိင္ေပမယ့္ ခ်မ္းသာတဲ့ ဒဏ္မခံ
ႏုိင္ဘူး ဟု ဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ သူကိုယ္တုိင္ ပင္လွ်င္ အျမင့္မွာ ၾကာလာေတာ့
လူေတြနဲ႕ ကင္းကြာ သြားခဲ့သည္။
အတက္မွာ သတိ ေကာင္းဖို႕ လိုသလို အဆင္းမွာ ေျချမဲ၊ လက္ျမဲ
သတိေ ကာင္းဖို႕ လိုေသးသည္။ အေၾကာင္း တစ္စံုတစ္ရာ ေၾကာင့္ ျပိဳလဲခဲ့ခ်ိန္မွာ မွန္ကန္ေသာ
ေဆာက္တည္ျခင္း မျပဳႏုိ္င္ ေသာေၾကာင့္ ျပိဳလဲ သြားခဲ့ ရသည့္ အေပါင္း အသင္းေတြ၊ ဆရာ သမားေတြကို
ေတြ႕ခဲ့ ဖူးသည္။ ဒီလို အၾကိမ္ၾကိမ္ ျပိဳလဲ ခဲ့သည့္ ၾကားက ျပန္လည္ ထူမတ္ ခဲ့ေသာ သူမ်ားလည္း
ရိွသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ မွာ အဲဒီလို ဆရာ သမားမ်ားႏွင့္ ၾကံဳခဲ့ရျပီး သူတို႕ထံက ခုိင္မာသည့္
စိတၱ သတိၱေတြ အမ်ားၾကီး ရခဲ့သည္။
ဆရာသမား တစ္ဦးက ကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္ တစ္ခုမွာ ဒုတိယ အဆင့္
အျမင့္ဆံုး အရာရိွၾကီး။ သူကြပ္ကဲ ရသည့္ တိုက္ပြဲၾကီး တစ္ခုမွာ တပ္ဖြဲ႕တစ္ခု အထိနာ ခဲ့ရသည့္
ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ရာထူး တူေသာ္လည္း လုပ္ပိုင္ခြင့္ နိမ့္က်သည့္ ကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္
တစ္ခု၏ ဒုတိယ အဆင့္ အျမင့္ဆံုး အရာရိွ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲ တာ၀န္ ေပးခံ ရသည္။ တနည္း အားျဖင့္
အျပစ္ေပး ခံရသည့္ သေဘာပင္။ ဆရာသ မားသည္ အဲဒီ အေျခအေနမွာ စိတ္ဓာတ္ မက်၊ ဆက္ၾကိဳး စားသည္။
ဒါေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ အဲဒီလို ဒုတိယ ေနရာ ( Second in Command ) အျဖစ္နဲ႕ ကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္
ႏွစ္ေနရာကို ထပ္ေျပာင္း ရသည္။ အထက္ အၾကီး အကဲ မ်ားက သူ႕ကို ဆက္ျပီး ေစာင့္ၾကည့္ ေနသည့္
သေဘာ။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ တပ္ရင္းကို ကြပ္ကဲ ရသည့္ ဌာနခ်ဳပ္မွဴး ျဖစ္လာသည္။
အဲဒီအခ်ိန္ ၁၉၈၀ လြန္ႏွစ္မ်ား အစပိုင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ တပ္ရင္းေတြနဲ႕ တစ္ဘက္ လက္နက္ကိုင္
တပ္ဖြဲ႕မ်ား အၾကား တိုက္ပြဲေတြ ျပင္းထန္ ေနသည့္ အခ်ိန္။ နယ္ေျမ ကၽြမ္းက်င္ျပီး ေျပာက္က်ား
စစ္ကို အဓိက ထားသည့္ တစ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းက အေျခအေန ဖန္တီး ႏို္င္ခြင့္ကို ရထားသည့္ အခ်ိန္။
ဆရာသမားက အကြပ္ အညွပ္ ျပင္းထန္သည္။ အပင္ပန္း ခံသည္။ ေအာက္ေျခက
အေျခအေနကို သိေအာင္ လုပ္သည္။ ဆုေပး ဒဏ္ေပး စနစ္ကို ျပင္းျပင္း ထန္ထန္ က်င့္သံုးသည္။
လူေတြကို ေအာင္စိတ္ သြင္းေပးသည္။ အစပိုင္း ကာလ မ်ားမွာ အေတာ္ ပင္ပန္းခဲ့ ေသာ္လည္း အခ်ိန္
ၾကာလာ သည္ႏွင့္ အမွ် အေျခအေန ဖန္တီး ႏုိင္ခြင့္က ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘက္ကို ေရာက္လာသည္။
တစ္ဘက္ အဖြဲ႕အစည္းရဲ့ အခုိင္အမာ နယ္ေျမေတြ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားျပီး နယ္စပ္ တစ္၀ိုုက္ မွာသာ
ေနုထိုင္ရ သည့္ အေျခအေနသို႕ ေရာက္သြား ခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ တစ္ေတြကို စကား ေျပာသည့္
အခါတုိင္း သူ႕အေတြ႕ အၾကံဳကို ေျပာျပသည္။ အဆိုးဆံုး အေျခအေနမွာ ပင္လွ်င္ ေအာင္စိတ္ကို
ထိန္းသိမ္း ေမြးျမဴ ထားဖို႕၊ ဘယ္ေနရာ၊ ဘယ္တာ၀န္ ေပးေပး အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ဖို႕
တိုက္တြန္းသည္။ သူက ငါ့ကေတာ့ ငါ့ကို တံမ်က္စည္း လွည္းဖို႕ တာ၀န္ ေပးလည္း ငါတာ၀န္ က်တဲ့
ေနရာမွာ အေျပာင္ဆံုး၊ အသန္႕ ရွင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္
လုပ္မွာပဲ ဟု အျမဲ ေျပာေလ့ ရိွသည္။ ေနာင္ေတာ့ ရာထူး အဆင့္ဆင့္ တက္သြားခဲ့ျပီး
ဒုတိယ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီး အဆင့္ထိ တာ၀န္ ယူသြား ခဲ့ရသည္။ နယ္ဘက္ တာ၀န္ ေတြလည္း ပူးတြဲ ထမ္းေဆာင္
သြားခဲ့သည္။
ေနာက္ ဆရာ သမား တစ္ဦးကေတာ့ အတက္ အက်ေတြ အမ်ားၾကီး ၾကံဳခဲ့သူ
ျဖစ္သည္။ တပ္ရင္းမွဴး ဘ၀မွာ စစ္ဦးစီးမွဴး ( ပထမတန္း) ဂ်ီ၀မ္း အျဖစ္ ရာထူး တိုးသည္။ အဲဒီအခ်ိန္က တပ္ရင္းက ေရွ႕တန္းမွာ၊
ေနာက္တန္းကို ျပန္နားရန္ သိပ္မလို ေတာ့သည့္ အခ်ိန္။ ဒီေတာ့ တပ္ရင္းနဲ႕ အတူ ျပန္ျပီးမွ
တာ၀န္ က်သည့္ ေနရာသို႕ ေျပာင္းရန္ ျပင္ဆင္သည္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ အျပန္လမ္းမွာ ရန္သူက အလစ္
အငိုက္ အတိုက္ ခံရျပီး ထိခိုက္မႈ မ်ားခဲ့ ရသည္။ ရာထူး ေနရာ အသစ္မွာ ခဏပဲ ေနလိုက္ ရသည္၊ အဲဒီ တုိက္ပြဲနဲ႕ပ တ္သက္ျပီး တာ၀န္
ရိွသည္ဟု ဆိုကာ ရာထူး ျပန္ခ်ျပီး အျခား တပ္ရင္း တစ္ခုမွာ တပ္ရင္းမွဴး ျပန္လုပ္ ရသည္။
ေတာ္ရံု လူဆိုရင္ စိတ္ပ်က္ လမ္းဆံုး သြားမည့္ အျဖစ္မ်ိဳး။ ဒါေပမယ့္ ဆရာသမားက အဲဒီ တပ္ရင္းကို
ဦးေဆာင္ျပီး ရန္သူ နယ္ေျမအ တြင္းထိ ထိုးေဖာက္က ေအာင္ပြဲ ယူျပ ခဲ့သည္။ ဒီေတာ့ ဂ်ီ၀မ္း
ျပန္ျဖစ္သည္။ ေနာက္အဲဒီက ေန ရာထူး အဆင့္ဆင့္ တက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ ကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္ကို
ေရာက္လာ ခဲ့သည္။ အဲဒီအခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္က စစ္ဦးစီး အရာရိွ ဘ၀။
သူကေတာ့ စစ္ဆင္ေရး ကိစၥမ်ား သာမက ကၽြန္ေတာ္တို႕ လက္လွမ္း
ေ၀းသည့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဆုိင္ရာ ကိစၥမ်ားပါ အေသးစိတ္ သင္ၾကား ေပးသည္။ ေနာက္ျပီး တပ္မေတာ္
သမုိင္း၊ တပ္မေတာ္ ေခါင္းေဆာင္ မ်ား၏ ကိုယ္ေရး သမိုင္း အတုယူ စရာေတြ၊ ပါသလို သင္ခန္းစာ
ယူရမည့္ အခ်က္ ေတြလည္း ေျပာျပ ခဲ့သည္။ ေနာင္တြင္ ရာထူး တက္ျပီး ပို အဆင့္ျမင့္သည့္
ကြပ္ကဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္မွဴး အျဖစ္ ရာထူး တိုးျမွင့္ ခံရျပီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ အဆင့္ထိ တာ၀န္ယူ
သြားခဲ့သည္။ ဒါတြင္မက အေရး ၾကီးသည့္ နယ္ဘက္ ၀န္ၾကီးဌာန မ်ားကိုလည္း ဦးေဆာင္ သြားခဲ့သည္။
သူကလည္း ဂ်ီ၀မ္း ဘ၀ကေန ေျခလ်င္ တပ္ရင္းမွဴး အျဖစ္ ျပန္သြား ရမယ္ ဆိုေတာ့ ယူနီေဖာင္းက
လက္ေမာင္း တံဆိပ္မ်ားကို ေျပာင္းတပ္ရင္း ဇနီးျဖစ္သူ မ်က္ရည္ က်ခဲ့သည့္ အေၾကာင္း၊ သူ႕ကို
ဂိတ္ဆံုးျပီး ဆိုကာ ႏိွမ့္ခ် ဆက္ဆံ ခဲ့သူမ်ား အေၾကာင္း၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူ႕ကို ကူညီ
အားေပး ခဲ့သည့္ မိတ္ေဆြ ေကာင္းေတြ၊ သူနဲ႕ အတူ တိုက္ပြဲ ၀င္ျပီး ေအာင္ပြဲကို ရယူေပးတဲ့
ရဲေဘာ္ေတြ အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ တို႕ကို ေျပာျပ တတ္သည္။
ဒါ့အျပင္ ဘ၀ကို ေခ်ာတုိင္နဲ႕ ညႊန္းျပီး ငါကေတာ့ ဘယ္ႏွစ္ခါ
ျပန္က်က် ရေအာင္ တက္မွာပဲဟု ဆိုသည္။ ေနာက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ တို႕ကို မင္းတို႕ အေပၚကို
တက္သြား တဲ့အခါ နင္းတက္ ခဲ့တဲ့ ေလွကားထစ္ ေတြကို မေမ့နဲ႕ ဟုဆိုသည္။ ဒီထက္ အေရးၾကီးတာက
မင္းတို႕ တက္ေနတံုး ျပန္ဆင္း လာတဲ့ သူေတြ ေတြ႕ရင္လည္း ေကာင္းေကာင္း ႏႈတ္ဆက္ကြ၊ မင္းတို႕လည္း
တစ္ေန႕ ျပန္ဆင္း ရမွာပဲ။ အဲဒီအခါ က်ရင္ မင္းတို႕ကို ႏႈတ္ဆက္ တဲ့သူ ရိွလိမ့္မယ္ ဆိုသည့္
ဆံုးမစကား ျဖစ္သည္။
အတက္၊ အက် သေဘာေ တြကို အစထဲက ႏွလံုးသြင္း တတ္သူ မ်ားနဲ႕လည္း
ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ ဘူးသည္။ ၁၉၉၀ ျပည့္လြန္ ႏွစ္ မ်ားက တုိင္းစစ္ဌာနခ်ဳပ္ တစ္ခုမွာ ဦးစီး
အရာရိွ တာ၀န္ ယူသည့္ အခ်ိန္။ အဲဒီအခ်ိန္က တို္င္းမွဴးမ်ားက နယ္ဘက္ ဆိုင္ရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး
ကိုပါ ပူးတြဲ တာ၀န္ယူ ထားသည့္ အခ်ိန္ ျဖစ္သည္။ ဒီေတာ့ နယ္ဘက္ ဆုိင္ရာ အခမ္းအနား မ်ားကိုလည္း
ကၽြန္ေတာ္တို႕ တာ၀န္ ယူရသည္။ ဒီမွာ ခံုေနရာ ျပႆနာနဲ႕ ၾကံဳရသည္။ တပ္မွာေတာ့ ၾကီးစဥ္ဇ
ယားက အတိအက်၊ နယ္ဘက္ က်ေတာ့ ျပည္နယ္ အဆင့္၊ တုိင္းအဆင့္ ဌာန အၾကီးအကဲ အားလံုးက အတူတူလို
ျဖစ္ေနသည္။ ဒီေတာ့ ေရွ႕ဆံုး တန္းကို လုတာေတြ
ရိွသည္။ ဘာ့ေၾကာင့္မွန္း မသိ၊ ဓာတ္ပံုထဲ ပါခ်င္လို႕လား၊ ဒါမွမဟုတ္ ေရွ႕ဆံုးတန္းက ပိုအေရးပ
ါသည္ ဟု ထင္လို႕လား။
ဒါေပမယ့္ ဌာန အၾကီးအကဲ တစ္ဦး ကေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ ေရာက္ေရာက္
ဒုတိယ တန္းမွာ သြားထိုင္ ေနတတ္ တာကို သတိျပဳ မိသည္။ အခမ္းအနား စခါနီး ေရွ႕ခံုေတြ လြတ္ေနတဲ့
အခါ ကၽြန္ေတာ္ တို႕က ေရွ႕မွာ လာထုိင္ဖို႕ ေျပာရသည္။ တစ္ေန႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က အန္ကယ္ၾကီး
ေစာေစာ ေရာက္လည္း ဘာ့ေၾကာင့္ ေနာက္သြား ထိုင္ေနတာ လည္းဟု စပ္စုမိသည္။ သူက ဗိုလ္မွဴးေရ၊
ေရွ႕မွာ ထုိင္ေနျပီး အေၾကာင္းေၾကာင့္ ေနာက္တန္း ျပန္ဆင္း ထုိင္ရရင္ ျမင္မေကာင္း ဘူးဗ်၊
လိုအပ္လို႕ ေရွ႕ေရႊ႕ထုိင္ ေပးရတာက ျပႆနာ မဟုတ္ဘူးဟု ရွင္းျပသည္။ ဒါကလည္း သင္ခန္းစာ
တစ္ခုပင္။
ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀လမ္း တစ္ေလွ်ာက္မွာ အဲဒီလို လူေတြ ဆီက စိတ္ဓာတ္
ခြန္အားေတြ၊ အေတြး အျမင္ေတြ ရခဲ့တာက ကံထူးမႈ တစ္ခုပင္။ ဘ၀လမ္းရဲ့ တစ္ခုေသာ အစိတ္အပိုင္းမွာ
ကၽြန္ေတာ္လည္း နိမ့္က် ခဲ့ဖူးသည္။ လုပ္ေဖာ္ ကိုင္ဘက္ေတြ ေရွ႕က ေျခလွမ္း သြက္သြက္ ခရီး
ႏွင္စဥ္မွာ ေခ်ာင္ တစ္ေခ်ာင္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ရိွေန ခဲ့သည္။ အဲဒီအခိ်န္က ဆရာသမား ႏွစ္ဦးရဲ့
စိတၱ သတိၱ ေတြကို ေမြးယူ ခဲ့ရသည္။ အခက္အခဲ မ်ားကို အခြင့္အလမ္း အျဖစ္ ေျပာင္းႏုိင္ဖို႕
ၾကိဳးစားသည္။ မဲဇာ ေရာက္ေနတံုး စာေတြ ပိုဖတ္ျဖစ္၊ ပိုေရး ျဖစ္သည္။ မိသားစုႏွင့္ အေျခ
အေနေတြကို ရင္ဆုိင္ ေျဖရွင္း ခဲ့သည္။ ဒါ့အျပင္ ဆရာေတာ္ ဦးေဇာတိ ကရဲ့ တရား စာအုပ္ ေတြနဲ႕လည္း
စိတ္ကို ေဆာက္တည္ ခဲ့ရသည္။
တစ္ေလာတံုးက နာေရး တစ္ခုမွာ ဆရာေတာ္၏ ဒကာရင္း တစ္ဦးႏွင့္
အမွတ္မထင္ ဆံုသည့္ အခါ ထိုအခ်ိိ္န္က ဆရာေတာ့္ စာေတြနဲ႕ ေဆာက္တည္ ခဲ့ရ ပံုမ်ားကို ရွင္းျပရင္း
ေက်းဇူး စကား ဆိုမိသည္။ ထိုမိတ္ေဆြက အခုေကာ ဟု ေမးသည္။ အခု လည္း အၾကိမ္ၾကိမ္ ျပန္ဖတ ္ႏွလံုးသြင္း ျဖစ္ပါတယ္။
အတက္မွာ အေျခ မလြတ္ဖို႕ လိုသလို အဆင္း အတြက္လည္း ျပင္ဆင္ ရဦးမယ္ ေလ၊ ဆရာေတာ္ ကိုလည္း
ေလွ်ာက္ေပးပါ ဟု ေျဖခဲ့ ပါသည္။
ဘ၀ ခရီးကား ရွည္လ်ား၏။ ဘယ္အေကြ႕မွာ ဘာေတြ ျဖစ္မည္ မသိႏုိင္။
လုပ္ႏုိင္ တာကေတာ့ အနိမ့္ အျမင့္၊ အတက္ အက် အားလံုး အတြက္ ျပင္ဆင္ ထားျခင္းပဲ ျဖစ္ပါသည္။
ဒါဆိုရင္ေတာ့ ေၾကာင့္ၾကျခင္း ကင္းစြာျဖင့္ ခရီး ဆက္ႏုိင္ လိမ့္မည္ ထင္သည္။
ရဲထြဋ္
Facebook စာမ်က္ႏွာမွ
No comments:
Post a Comment