၁၉၇၆ ႏွစ္ဦးမွာ ဖခင္ျဖစ္သူ
ခရီးထြက္ရာ ေနာက္ကို အေဖာ္လိုက္ရင္း ေတာင္တန္းေဒသ တစ္ခုသို႕ ေရာက္ရိွ သြားခဲ့သည္။ ရိုးသား
ပြင့္လင္းေသာ တုိင္းရင္းသားမ်ား၊ ေတာင္ခိုးႏွင့္ တိမ္ေရာယွက္ လိမ္ေနေသာ ေတာင္တန္း ျမင့္ျမင့္ၾကီးေတြ၊
မတ္ေစာက္ သည့္ေတာင္ ကမ္းပါးယံေတြကို ကပ္ျပီး ေဖာက္ထားသည့္ ေျမသားကားလမ္း က်ဥ္းက်ဥ္း၊
ဟိုးေအာက္ကို ငံု႕ၾကည့္လိုက္ရင္ အျဖဴေရာင္ ဖဲၾကိဳးေလး ခ်ထားသလို ရိွေနသည့္ ေခ်ာင္းမ်ား၊
ကားလမ္းကို ေမးတင္ထားသည့္ ထင္းရူးသား အိမ္ေလးေတြႏွင့္ လွခ်င္တုိင္း လွေနသည့္ ေဒသ ျဖစ္သည္။
အျဖဴအမဲ ကင္မရာအေဟာင္း တစ္လံုးနဲ႕ ေတြ႕သမွ် မွတ္တမ္း တင္ျဖစ္သည္။
ထိုေဒသတြင္ ထူးထူးျခားျခား
ေတြ႕ရသည္က ကားလမ္းေဘးမွာ ေတြ႕ရသည့္ ေက်ာက္စာတုိင္မ်ား ျဖစ္သည္။ ထိုေက်ာက္စာ ေတြမွာ
ကြယ္လြန္သူမ်ား၏ စြမ္းေဆာင္မႈေတြ၊ ၾကြယ္၀ ခ်မ္းသာမႈေတြကို ေဖာ္ျပထားသည္။ အုတ္ဂူမဟုတ္၊
အုတ္ဂူေတြက သက္ဆုိင္ရာ သုႆန္မွာ၊ ေက်ာက္စာေတြက လူအမ်ား သြားလာတဲ့ ေနရာေတြမွာ သီးျခား
လာစိုက္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ မွတ္မွတ္ရရ ေက်ာက္စာ
တစ္ခုမွာေတာ့ ကြယ္လြန္သူသည္ ဒီေဒသမွာ ကားအရင္ဆံုး ေမာင္းတတ္သူ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထရပ္ကား
တစ္စီး ပိုင္ခဲ့ေၾကာင္း၊ က်ားႏွစ္ေကာင္ ကိုလည္း ပစ္ဖူးေၾကာင္းနဲ႕ သူ႕စ်ာပနမွာ ေကၽြးေမြးခဲ့သည့္
ႏြားေနာက္ စာရင္းမ်ားကို ေဖာ္ျပထားသည္။ စာနဲ႕သာမက ကားေမာင္း ေနေသာ လူပံု၊ က်ားပံု၊
ႏြားေနာက္ပံုေတြပါ ထြင္းထုထားသည္။
ျပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္ႏွစ္က ထိုေဒသသို႕
တစ္ေခါက္ ျပန္ေရာက္ခဲ့သည္။ ေ၀းလံခါင္သီသည့္ ထိုေဒသသို႕ ဌာန အၾကီးအကဲ မေရာက္ သည္မွာ
ဆယ္ငါးႏွစ္ ေက်ာ္ခဲ့ျပီ ျဖစ္သည္။ ထိုေဒသကို ေရာက္သည္ႏွင့္ ပထမဆံုး ျပန္ရွာမိသည္က ဟိုတံုးက
ေက်ာက္စာ တုိင္ေတြ ျဖစ္သည္။ အေတာ္မ်ားမ်ား မရိွေတာ့။ ေဒသဖြံ႕ျဖိဳးေရး အတြက္ လမ္းေတြ
ခ်ဲ႕သည့္အခါ သက္ဆုိင္ရာက ေရႊ႕ေျပာင္း ခုိင္းသည္ဟု ဆိုသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ မိသားစုေတြ ကေတာ့
ေနရာသစ္ကို ေရႊ႕ေျပာင္း စိုက္ထူျပီး တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ အဲဒီလိုေရႊ႕ ေျပာင္းႏုိင္စြမ္းပင္
မရိွေတာ့။ ေငြေၾကး မတတ္ႏုိင္၍လား၊ ဒါမွမဟုတ္ ဟုိတစ္ခ်ိန္က ယံုၾကည္ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့သည့္
ရိုးရာ ကိုးကြယ္မႈ အစဥ္အလာ ေတြကို စြန္႕ပစ္ခဲ့၍လား၊ သူတို႕ပဲ သိႏုိင္လိမ့္မည္။
ဒါေပမယ့္ ေနာက္ထပ္ ေက်ာက္စာတုိင္
အသစ္ေတြလည္း ေတြ႕ရသည္။ ဟိုတံုးကလို ႏြားေနာက္သတ္ ပူေဇာ္တာ မ်ိဳးေတြ၊ အမဲလိုက္ခဲ့ပံုေတြ
မပါေတာ့တာ ကလည္း ေျပာင္းလဲလာေနေသာ လူမႈစီးပြားဘ၀ အေျခအေနေတြကို ညႊန္ျပ ေနျခင္းျဖစ္
သည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီခရီးစဥ္မွာေတာ့ ငယ္ငယ္တံုးကလို အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့မဟုတ္ဘဲ ေသေသခ်ာခ်ာ
ေလ့လာ ျဖစ္သည္။
ေနာက္ပိုင္း စိုက္ထူထားသည့္
ေက်ာက္စာမ်ားက ဟိုတံုးကထက္ ပိုျပီး ၾကီးမား ခံ့ညားလာသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေက်ာက္ စာသက္သက္၊
တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ အမိုးအကာနဲ႕ ထိုင္စရာ ခုံေလးပါ တြဲလုပ္ထားသည္။ ပလိုင္းေတြ၊ အထမ္းအပိုးေတြနဲ႕
ေျခလ်င္ ခရီးသြား မ်ားလွသည့္ ဒီေဒသမွာ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ နားစရာအျဖစ္ စဥ္းစားေဆာင္ရြက္
ေပးထားမႈက ခ်ီးက်ဴးဖြယ္ရာ ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႕ေသာ ေက်ာက္စာမ်ားကို ေတြ႕ေတာ့ ဆရာ မင္းယုေ၀က
ဦးရာေက်ာ္၏ ေကာင္းမႈ အမည္ျဖင့္ အက္ေဆးတစ္ေစာင္
ေရးဖူးသည္ကို သတိရမိသည္။ ထိုအက္ေဆးတြင္ ဆရာမင္းယုေ၀က ခရီးသြားမ်ား နားစရာ ထုိင္ခံုအျဖစ္
ျပဳလုပ္ထားသည့္ ဦးရာေက်ာ္ အုပ္ဂူအေၾကာင္းကို-
ဦးရာေက်ာ္ ကြယ္လြန္သည့္အခါ
က်န္ရစ္သူတို႕သည္ ဤေနရာတြင္ လူအမ်ား အပန္းေျဖ ထုိင္နားရန္ ႏိွမ့္ခ်စြာျဖင့္ အုတ္ခံု
တည္ကာ ဦးရာေက်ာ္အတြက္ ေကာင္းမႈျပဳျခင္း ျဖစ္သည္။ စိတ္ကူး ေကာင္းေလစြ၊ ေစတနာ ၾကီးမားေလစြ၊
အံ့ၾသ ခ်ီးက်ဴးဖြယ္ ေကာင္းေလစြ ဟု ေရးသားခဲ့သည္။
ထို႕အတူ မိမိကြယ္လြန္ပါက
မိမိအုပ္ဂူကို ကေလးေတြ တက္မေဆာ့ ႏုိင္ေအာင္၊ လူေတြထုိင္ျပီး က်ားမထို္း ႏုိင္ေအာင္
အုပ္ဂူ မ်က္ႏွာျပင္ကို အျပားမလုပ္ဘဲ ၾတိဂံပံုအခၽြန္လုပ္ထားရန္ တပည့္ေတြကို မွာထားခဲ့ေသာ
စာေရးဆရာၾကီး တစ္ဦးကိုလည္း ျပန္သတိရ မိသည္။ သူကေတာ့ သူ႕အတၱေတြ၊ မာနေတြကို ကြယ္လြန္ျပီးသည္
အထိ သယ္ေဆာင္သြားခဲ့ပံု ရသည္။
ေက်ာက္စာတုိင္ အမ်ားစု ကေတာ့
ကြယ္လြန္သူမ်ား၏ က်န္ရစ္သူ မိသားစုေတြက ျပဳလုပ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ဒါေပမယ့္ ျမိဳ႕ ေလးတစ္ျမိဳ႕
အ၀င္မွာေတာ့ ေရရွားပါးလွသည့္ ေတာင္ေပၚျမိဳ႕က ျမိဳ႕သစ္ရပ္ကြက္ ကေလးအတြက္ ေရရေအာင္ လုပ္ေဆာင္
ေပးခဲ့ေသာ ဗမာလူမ်ိဳး အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးကို ရပ္ကြက္ လူထုက ဂုဏ္ျပဳထားသည့္ ေက်ာက္စာတုိင္
တစ္ခုကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ သာမန္ ေတြ႕ေနၾက တံတားထိပ္က၊ အေဆာက္အဦေရွ႕က ကမၸည္း ေက်ာက္စာမ်ိဳး
မဟုတ္။ ျမိဳ႕ကို အေပၚစီးက ျမင္ႏုိင္သည့္ ျမိဳ႕အ၀င္က ေတာင္ကုန္းေလးမွာ အမိုး၊ အကာနဲ႕
လူေတြပါ နားခိုႏုိင္ေအာင္ တည္ေဆာက္ ထားျခင္းျဖစ္သည္။ ျပီးေတာ့ ကြယ္လြန္သူကို ဂုဏ္ျပဳထားျခင္း
မဟုတ္၊ ကာယကံရွင္က ရာထူးတုိးျပီး ေျပာင္းေရႊ႕ သြားျပီဟု ဆိုသည္။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ထိုအေဆာက္အဦ
ထဲမွာ ထုိင္နားရင္း ဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားေတြမွာ ျမင္ေနၾက အစဥ္အလာ ကမၸည္း ေက်ာက္စာမ်ားႏွင့္
ယွဥ္စဥ္းစားကာ ပီတိျဖစ္ခဲ့ရသည္။
ေနာက္တစ္ေနရာ မွာေတာ့ ကြယ္လြန္သူ
တုိင္းရင္းသား အဆိုေတာ္ေလး၏ အထိမ္္းအမွတ္ ေက်ာက္စာတုိင္ကို ေတြ႕ခဲ့ ရသည္။ ေက်ာက္စာတုိင္
အနီးမွာေတာ့ ကမ္းပါးရံထိပ္မွာ ဇရပ္လို အေဆာက္အဦေလး ေဆာက္ထားသည္။ ထိုေနရာက ထုိင္ၾကည့္
လိုက္လွ်င္ ေတာင္ၾကား တစ္ေလွ်ာက္ ရင္သတ္ ရႈေမာဖြယ္ရာ ျမင္ကြင္းကို ေတြ႕ရသည္။ ေတာင္ၾကားထဲမွာ
ျမစ္ တစ္စင္းက ေကြ႕ေကြ႕ေကာက္ေကာက္ စီးေနသည္။ မိုးဦးကာလျဖစ္၍ ျမစ္ေရက အညိဳေရာင္ သန္းေန၏။
အစိမ္းေရာင္ ေတာင္တန္းမ်ား၊ အညဳိေရာင္ျမစ္၊ ေနာက္ျပီး ပန္းနီနီေတြ၊ အဲဒီရႈခင္းကို ဓာတ္ပံုရိုက္ရင္း
အဆိုေတာ္ေလး၏ နံမည္ၾကီး ေဆာင္းညတစ္ညကို ဖြဲ႕ထားသည့္ သီခ်င္းကို တိုးတိုးေလးညည္းမိသည္။
ဒီေနရာေလးကို ဘာ့ေၾကာင့္ေရြးခဲ့လဲ မသိရ။ ဟုိတံုးက အဆိုေတာ္ေလး အျမဲလာျပီး ဂစ္တာတီးလို႕လား၊
ဒါမွမဟုတ္ ဇာတ္လမ္းေလးေတြရိွခဲ့လို႕လား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဆို ေတာ္တစ္ေယာက္အတြက္ ဂုဏ္ျပဳဖို႕
အေကာင္းဆံုး ေနရာေလးကို ေရြးခဲ့သူေတြကို ေက်းဇူး တင္မိသည္။
ေနာက္ျမိဳ႕ တစ္ျမိဳ႕ေရာက္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဌာနရံုး၀င္းထဲမွာ ေက်ာက္စာတုိင္ ႏွစ္ခုကို ေတြ႕ရသည္။ ၁၉၄၉ ခုႏွစ္က ရန္ကုန္ကို
ေတာတြင္း လက္နက္ကိုင္ အဖြဲ႕ေတြ ဝိုင္းေနစဥ္ ကာလမွာ က်ဆံုးခဲ့သည့္ တုိင္းရင္းသား တပ္ရင္းမွဴးကို
ဂုဏ္ျပဳထားသည့္ ေက်ာက္စာတုိင္မ်ား ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ စစ္တကၠသုိလ္မွာ ျပည္တြင္းေသာင္းက်န္းမႈ
သမုိင္း သင္ေတာ့ ထိုတပ္ရင္းမွဴး က်ဆံုးသည့္ တုိက္ပြဲအေၾကာင္း ပါသည္။ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္ကို
ေတာတြင္း လက္နက္ကိုင္ေတြ လက္ မက်ေရာက္ေအာင္ ခုခံခဲ့သည့္ အေရးၾကီးသည့္ တိုက္ပြဲတစ္ခု
ျဖစ္သည္။ သူ ဒုတိယဗို္လ္မွဴးၾကီး အဆင့္နဲ႕ က်ဆံုးခ်ိန္တြင္ အသက္ ႏွစ္ဆယ့္ကိုးႏွစ္သာ
ရိွေသးသည္။ တုိက္ပြဲတြင္ ရရိွေသာ ဒဏ္ရာျဖင့္ မဂၤလာဒံု စစ္ေဆးရံုမွာ ကြယ္လြန္ေတာ့ ႏုိင္ငံေတာ္
အၾကီးအကဲေတြ၊ တပ္မေတာ္ ေခါင္းေဆာင္ေတြ လိုက္ပါပို႕ေဆာင္ ခဲ့ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဌာနက
၁၉၉၁ခုႏွစ္မွ တည္ေထာင္တာ ဆိုေတာ့ ဒီေနရာမွာ ဒီေက်ာက္စာတုိင္ေတြက အရင္ ရိွေနခဲ့တာ ျဖစ္သည္။
ႏွစ္စဥ္ မိသားစုေတြ လာျပီး ဂါရ၀ျပဳဆဲ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။ ဌာန၀န္ထမ္း ေတြကို မိမိတို႕ ရံုး၀င္းမွာ ဒီလို ျမင့္ျမတ္တဲ့
အထိမ္းအမွတ္ တစ္ခု ရိွေနသည့္ အတြက္ ဂုဏ္ယူနုိင္ဖို႕ မွာျပီး အခုထက္ ပိုမို ေကာင္းမြန္ေအာင္
ျပင္ဆင္ႏုိင္ဖို႕ ရန္ပံုေငြ ခြဲေ၀ေပးခဲ့သည္။ ေနာက္ျပီး ေဒသခံ လူငယ္မ်ား ကိုလည္း ဒီရံုးထဲမွာ
ျပည္ေထာင္စုၾကီး ျပိဳကြဲမသြားေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ေသာ သူတို႕လူမ်ိဳး သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ရဲ့
အထိမ္းအမွတ္ ရိွေနတာကို အသိေပးဖုိ႕၊ ဂုဏ္ယူတတ္ေအာင္ ရွင္းျပဖို႕ မွာခဲ့ရသည္။
အလြန္လွပေသာ ေတာင္ေပၚျမိဳ႕
ေလးက ဘုရားေက်ာင္း၀င္း အတြင္းမွာေတာ့ တိုင္းရင္းသား စာေပကို တီထြင္ခဲ့သူ ႏုိင္ငံျခားသား သာသနာျပဳ ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးကုိ ဂုဏ္ျပဳထားသည့္
ေက်ာက္စာတုိင္ ရိွသည္။ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ အသက္ ႏွစ္ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ အရြယ္ ၁၉၁၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္
ေတာင္တန္းေဒသသုိ႕ ေရာက္လာခဲ့ျပီး တုိင္းရင္းသား စာေပကို တီထြင္ ေပးခဲ့သည့္ အျပင္ ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္
၃၅ အုပ္ကိုလည္း ေရးသားျပဳစု ေပးခဲ့သည္။ ၁၉၃၈ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ေတာင္တန္း ေဒသေတြမွာ လွည့္လည္ရင္း
ကြယ္လြန္ သြားခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေနသည့္ ျမိဳ႕ေလးက သူ႕ သာသနာျပဳ လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ခဲ့ရာ
ေနရာ၊ ပထမဆံုး တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ဘုရားရိွခိုးေက်ာင္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သည့္ႏွစ္က
သူ႕သာသနာျပဳ လုပ္ငန္းမ်ား ရာျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ပြဲ ျပဳလုပ္ရန္ ျပင္ဆင္ေနခ်ိန္ ျဖစ္သည္။
ႏွစ္တရာ ျပည့္ခ်ိန္အထိ သူ႕ကို သတိရၾက ေနၾကဆဲ၊ သူတီထြင္ခဲ့သည့္ စာကို ယေန႕အထိ သံုးေနၾကဆဲ။
ကၽြန္ေတာ့္ ေမးခြန္းေတြကို ေျဖၾကားေနသည့္ တုိင္းရင္းသား ဘာသာေရး ေခါင္းေဆာင္ရဲ့ မ်က္ႏွာမွာ
ၾကည္ညိဳေလးစားမႈ အရိပ္အေယာင္ေတြ ထင္ဟပ္ ေနသည္။ ဟိုတံုးက လူႏွစ္ဆယ္ေလာက္ဆန္႕သည့္ ဘုရား
ေက်ာင္းေလးကေတာ့ လူသံုးရာေက်ာ္ ၀တ္ျပဳႏုိင္သည့္ ဘုရားရိွခိုးေက်ာင္းၾကီး ျဖစ္ေနသည့္
အျပင္ ရာျပည့္ပြဲ အတြက္ ထပ္ျပီး ျပင္ဆင္ေနတာကို ေတြ႕ရသည္။
ထုိေတာင္တန္းေဒသမွာ ႏွစ္ပတ္ေနျပီး
ျပန္လာသည့္တုိင္ေက်ာက္စာေတြအေၾကာင္းက ပါလာသည္။ တကယ္ေတာ့ ဒီေတာင္တန္းေဒသေတြမွာမွမဟုတ္
ေနရာတုိင္းမွာ၊ ကမာၻသမုိင္းမွာ အထိမ္းအမွတ္ေတြ၊ေက်ာက္စာေတြရိွေနတာပဲျဖစ္ သည္။ လူတုိင္းတြင္
အသိအမွတ္ျပဳခံခ်င္သည့္စိတ္ရိွသည္။ ထိုစိတ္ေၾကာင့္လည္း ေက်ာက္စာေတြ၊ ကမၸည္းေတြ၊ အထိမ္းအမွတ္
ဗိမာန္ေတြဆိုတာ ေပၚလာရတာျဖစ္သည္။
ဘုရင္ေတြ၊ ေခါင္းေဆာင္ေတြက
သူတို႕ကို လူေတြအမွတ္ရေစဖို႕ ဗိမာန္ၾကီးေတြ၊ ရုပ္ထုၾကီးေတြေဆာက္ခဲ့ၾကသည္။ မကြယ္လြန္ခင္ထဲက
ေဆာက္လုပ္ၾကသလို ကြယ္လြန္ျပီးမွ ေနာင္လာ ေနာက္သားမ်ားက၊ က်န္ရစ္သူမ်ားက ဂုဏ္ျပဳျပီး
ေဆာက္ၾကတာလည္းရိွသည္။ ဒီလိုပဲ နယ္ပယ္က႑ အသီးသီးမွာ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကား သူေတြကို ဒီနည္းနဲ႕
ဂုဏ္ျပဳၾက သည္။ သာမန္လူေတြမွာလည္း ေတာင္တန္းေဒသ ေတြမွာ ေတြ႕ရသလို က်န္ရစ္သူ မိသားစုမ်ားက
လုပ္ေပးၾကသည္။ ဒါေပမယ့္ ႏွစ္ကာလေတြ တိုက္စား လာသည္ႏွင့္အမွ် အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ကုန္သည္။
သဘာ၀ေဘး ဒဏ္ေၾကာင့္ ပ်က္ကုန္သည္။ ဒါမွမဟုတ္ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦး နံမည္ပ်က္နဲ႕ က်ဆံုးသြားခိ်န္မွာ
ျဖိဳဖ်က္ခံရသည္။ အခုအခ်ိိန္အထိ ရိွေန ေသးသည့္တုိင္ ဂုဏ္ျပဳခ်ီးက်ဴးသည့္ ေနရာအျဖစ္မွ ေရွးေဟာင္း အေမြအႏွစ္ စိတ္၀င္စားစရာအျဖစ္ လည္ပတ္ရာ
ေနရာ ဘ၀သို႕ ေရာက္သြားသည့္ အျဖစ္အပ်က္ေတြလည္း ရိွသည္။ သက္ဆုိင္သူ သားသမီးမ်ား ကပင္
အေၾကာင္း ေၾကာင္းေၾကာင့္ တစ္ႏွစ္ေနလို႕ တစ္ခါ ျပန္မၾကည့္ႏုိင္ တာလည္း ရိွသည္။
သို႕ေသာ္ တစ္ခ်ိဳ႕ ေခါင္းေဆာင္ေတြ၊
ထင္ရွားေက်ာ္ၾကား သူမ်ားကိုေတာ့ ေက်ာက္စာေတြ၊ ဗိမာန္ေတြ မရိွသည့္တုိင္ မ်ိဳးဆက္ေပါင္း
မ်ားစြာက ေလးစားဆဲ၊ ဂုဏ္ယူဆဲ၊ သူတို႕၏ အဆံုးအမေတြကို လိုက္နာဆဲ၊ သတိရ ေအာက္ေမ့ဆဲ ျဖစ္သည္ကို
ေတြ႕ေနရျပန္သည္။ ထိုကဲ့သို႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ား အေၾကာင္းကို ေလ့လာလိုက္ေတာ့ သူတို႕ပံုရိပ္ေတြ၊
လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ေတြက လူေတြ ႏွလံုးသားမွာ စြဲထင္ က်န္ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ ထို႕ေၾကာင့္လည္း
အခ်ိန္ကာလေတြ၊ သဘာ၀ ေဘးေတြ၊ ေလာကဒဏ္ေတြကို ေက်ာ္လြန္ျပီး တည္တံ့ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ အားလံုးလည္း
ကိုယ့္အတုိင္း အတာနဲ႕ကိုယ္ အသိအမွတ္ျပဳ ခံလိုစိတ္ေတြ ရိွၾကမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။ မိမိတို႕
မရိွေတာ့သည့္တိုင္ အနည္းဆံုး ကိုယ့္သားသမီး ေဆြမ်ိဳးမ်ားက တမ္းတမ္းတတ သတိရ ေနေစခ်င္သည္။
ျဖစ္ႏုိင္ရင္ တပည့္တပန္းေတြ၊ မိတ္ေဆြေတြကပါ သတိရ ေစခ်င္သည္။ အဲဒီလိုျဖစ္ဖို႕ အေကာင္းဆံုး
နည္းလမ္းကေတာ့ သူတို႕ ႏွလံုးသားမွာ မိမိႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ေကာင္းသည့္ပံုရိပ္ေတြ က်န္ေနေအာင္
ထြင္းထုျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ႏွလံုးသား ေက်ာက္စာကသာ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို တမ္းတမ္းတတ သတိရေနေအာင္ တတ္ႏုိင္ပါလိ္မ့္မည္။
ရဲထြဋ္
ေက်ာက္စာတုိင္ေတြ ကမၹည္းတုိင္ေတြကေပ်ာက္ကြယ္သြားႏုိင္တယ္။ သူလုပ္ခဲ့တဲ့အမ်ားေကာင္းက်ဳိးနဲ႔ လုပ္ရပ္ေတြကုိ ေနာက္မ်ဳိးဆက္ေတြ ေလးစားဂုဏ္ယူေနတယ္ဆုိ၊ အားလံုးရဲ႔ စိတ္ႏွလံုးမွာဘယ္ေတာ့မွေေမ့မေပ်ာက္ေစမယ့္ ႏွလုံးသားေက်ာက္စာကုိ
ReplyDeleteသူထိုးခဲ့တာပဲ။ဒါေၾကာင့္ အမ်ားရင္ထဲစြဲျငိက်န္ရစ္ေစမဲ့ႏွလံုးသားေက်ာက္စာတုိင္ကုိသာထုိးႏုိင္
ဖုိ႔ၾကိဳးစား ရန္လုိပါတယ္။